UpdraftPlus Home › Forums › Paid support forum – UpdraftPlus backup plugin › Split: Unable to update plugin
- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 6 years, 2 months ago by Dee Nutbourne.
-
AuthorPosts
-
January 19, 2018 at 3:06 pm #256080RalfParticipant
Ich kann auch kein Update (Renew) ausführen. Ich habe über 50 gekaufte bzw. freie Lizenzen, kann aber trotzdem auf dem Webspace nicht aktualisieren, obwohl ich das alte Plugin deaktiviert und gelöscht habe und das neu heruntergeladene Plugin wieder installiert habe.
Leider bekomme ich immer wieder folgende Meldung auf dem Dasboard:Your paid access to UpdraftPlus updates for this site has expired. You will no longer receive updates to UpdraftPlus. To regain access to updates (including future features and compatibility with future WordPress releases) and support, please renew.
Ich hoffe es spricht jemand deutsch.
Gruß Ralf Perey
January 19, 2018 at 6:04 pm #256125Dee NutbourneModeratorHallo Ralf,
Entschuldigung, ich fürchte, wir haben niemanden, der Deutsch spricht.
Es scheint jedoch, dass Ihr Kauf nicht als Verlängerung registriert wurde. Ihre Websites waren daher auf alten, abgelaufenen Lizenzen festgefahren.
Ich habe die abgelaufenen Lizenzen entfernt. Könnten Sie bitte die Verbindung zu Ihrem Konto über den Tab “Premium / Erweiterungen” aktualisieren? Dadurch wird die Site mit einer neuen Lizenz verbunden.
Es scheint auch, dass Sie mehrere zusätzliche Einkäufe getätigt haben. Wenn Sie diese zusätzlichen Lizenzen nicht benötigen, können Sie uns über das folgende Formular kontaktieren und wir können die zusätzlichen Käufe zurückerstatten.
https://updraftplus.com/paid-support-requests/
Die besten Wünsche,
David NHi Ralf,
Apologies, I’m afraid that we don’t have anyone who speaks German.
However, it appears that your purchase was not registered as a renewal. As such, your sites were stuck on old, expired licenses.
I have removed the expired licenses. Please could you refresh the connection to your account, through the Premium/Extensions tab? This will connect the site to a new license.
It also appears that you have made several extra purchases. If you do not require these extra licenses, please could you contact us using the following form, and we can refund the extra purchases.
https://updraftplus.com/paid-support-requests/
Best Wishes,
David NSeptember 4, 2018 at 7:56 am #303261britta.schloemerParticipantHello, it’s the same for me.
I get the error message (Your paid access to UpdraftPlus updates for this site has expired. You will no longer receive updates to UpdraftPlus. ) I have already felt 1000x the access data entered, the plugin uninstalled and installed. We still have 34 licenses open. Can you help me, please?Best, Ralf
September 4, 2018 at 4:10 pm #303358Dee NutbourneModeratorHi Ralf,
If you have not done so already, please could you click the ‘refresh the connection to your account’ link at the top of the Premium/Extensions tab?
What is the current plugin version on the site?
Best Wishes,
David N -
AuthorPosts
- The topic ‘Split: Unable to update plugin’ is closed to new replies.